суботу, 23 червня 2018 р.

МАРІЯ МАХОВКА, МОЛОДА ЖУРНАЛІСТКА З ЧЕРНІГОВА - ДОСЛІДНИЦЯ ЖИТТЯ І ТВОРЧОСТІ МИХАЙЛА ІВАСЮКА - ГОСТЯ ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ ОУНБ ІМ. М. ІВАСЮКА


Нещодавно, в наш відділ наукової інформації та бібліографії ЧОУНБ ІМ. М. ІВАСЮКА, завітала МАРІЯ МАХОВКА, МОЛОДА ЖУРНАЛІСТКА З ЧЕРНІГОВА - ДОСЛІДНИЦЯ ЖИТТЯ І ТВОРЧОСТІ МИХАЙЛА ІВАСЮКА. Так склалося, що доля привела Марію на Буковину, до якої зразу прикипіло її серце. Вона зацікавилася культурою, мистецтвом, фольклором, багатими народними традиціями, мандрувала маловідомими широкому загалу місцями Букового краю, відвідала багато музеїв  в різних містах і селах Чернівецької області. Значну кількість публікацій (в тому числі в інтернет-виданнях та соціальних мережах) Марія Маховка присвятила видатним діячам культури та мистецтв Буковини: Володимиру Івасюку, Назарію Яремчуку, Василю Зінкевичу, Софії Ротару, Михайлу Ткачу, Івану Миколайчуку та ін.
 Навіть темою своєї магістерської роботи в столичному виші обрала "Висвітлення житттєвого і творчого шляху буковинського письменника Михайла Івасюка в періодичних виданнях". Шукаючи матеріал для своєї роботи, за порадою Прасковії Нечаєвої, першого директора Меморіального музею Володимира Івасюка в Чернівцях, звернулася в наш відділ за біобібліографічним покажчиком "Михайло Івасюк" та згодом успішно написала і  захистила свою магістерську роботу. Ми, бібліографи, дуже щасливі, що змогли допомогти молодій журналістці з далекої Чернігівщини ще раз розповісти світу про нашого видатного земляка, буковинського письменника, батька Володимира Івасюка - МИХАЙЛА ІВАСЮКА, ім'я якого носить Чернівецька обласна універсальна наукова бібліотека з 1998 року. Хотілося б подякувати Марії, привітати з вдалим захистом і побажати творчого натхнення, гострого пера, успіхів та всього найкращого в житті! А ще, ніколи не втомлюватися писати, писати, писати про Буковину та буковинців!!!



2 коментарі:

  1. Шановна пані Лесю! Я щиро вдячна вам за ваші щирі слова та побажання.Я вкотре переконалася,що на Буковині  проживають доброзичливі та добрі люди. Я назавжи полюбила ваш край,казкову природу,людей з відкритим сердцем.На Західній Україні для себе  відкрила багато нового та цікавого. З дитинства сучасні пісні цікавили  мене менше ніж естрадні.Я  захоплювалась українськими піснями,а саме у виконанні Назарія Яремчука,Василя Зінкевича,Володимира Івасюка та Софії Ротару. Закінчивши школу, почала подорожувати. Мене цікавило все,що мало відношення до  творчості та життя моїх улюблених артистів. Маю за традицію будучи в Чернівцях та Львові, завжди вшановувати  память Назарія Яремчука та Володимира Івасюка.

    P:S також висловлюю подяку за надану інформацію,та допомогу в написанні дипломної роботи  Прасковії Нечаєвої та Наталії Мороз. Я всім Вам бажаю міцного здоров'я,сімейного благополуччя,та ангела-охоронця на всіх ваших  дорогах.Всіх земних благ!З повагою М.Маховка.

    ВідповістиВидалити